• قالب جميل ومناسب للمدونات الشخصية ، يحتوي على العديد من الميزات والسمات الانيقة
  • نسخة مطورة من قالب مدونة رشيد ، قالب مناسب للمدونات الشخصية ويوجد به عدة اضافات
  •  تعرف على افضل عشرة مدونات على مستوى العالم ، للتبين اين انت من هؤلاء
  •  تعرف على قائمة اكثر 30 مدونة عالمية تحقق الربح من التدوين ، وتعرف على السر الحقيقي وراء تحقيقهم لهذه الاموال من المدونات
  • اجعل صندوق التعليق في مدونتك اكثر احترافية ، واضف عليه الوان جميلة لتبهر زوار مدونتك بأناقته

أنـــــــــــــــا ليه مش علي التالافزيون

Tuesday, March 22, 2011


أنا ليه مش علي التالافزيون هو أنا مش صاحب الثوره وبطل الثوره وشهيد الثوره ومصاب الثوره ؟
وأنا أخو الشهيد وأبو الشهيد و أم الشهيد وصاحب الشهيد
هو انا مش المصاب وأخو المصاب وأم المصاب
هو أنا ليه مش علي التالافزيون
هو أنا ليه مهمل كده وفين حقي وحقي أهل اللي مت وكنت بصرف عليهم وكنت بساعد أبويه الغلبـــان وأنا المصاب اللي لسه مش لاقي علاجي لحالا وبرده حالي وقف وكنت بساعد أهلي برده
جااااااااااااااااااااااااااااااااااووووووووووووووووبووووووووووووووووووووووووني أنا فين علي التالافزيون

إحنا اللي نزلنا ضحينا وعملت الثوره وفي الأخر نكون منسيــــــن ومهملين
أهل الشهداء لحالا مش إتصرف ليهم معاش الشهداء اللي كان 1500 جنيه وأخر إهمال جدا جدا جدا
ومن كان يوم والد أحد الشهداء جاله تعب وراح المستشفي بيقولهم هناك انا والد الشهيد فلان ولا حد عبره ولا حد سأل فيه وبيجيب علاجه علي حسابه

فين علااااااااااااااااج المصابين أبطال الثوره أنا لدلوقتي ما زالت لا أعرف مصير إصابتي وغيري كتير كتير كتير مش أنا بس
يعني من حوالي أسبوع بلال فضل طلع شحت لمصاب علشان يسافر
هو أنا لازم أطلع أشحت علشان أتعالج أنا وباقي المصابين وأهالي الشهداء

انا ليه كل ما أفتح التالافزيون ده ألاقي حد مش ثورجي مش كان في الثوره
وأصبح اليوم الأبطال هم خريجي السجون والقتله والسفاحين وكلاب الداخليه وغيرهم وغيرهم

ده حتي ظهرت مطالب القتله اليوم كان فيه مظاهره لكلاب الداخليه والسفاحين بيطالبوا بحقوقهم وزياده الرواتب وشوفنا الفرق بين مظاهرتنا السلميه ومظاهرتهم اللي بتنتهي بحريق

هم أصحاب المشهد
دول حته رافضي المظاهرات والثوره في البدايه
أصبحوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووا أصحاب المشهد ونحن الضيوووووووووووف
اليوم يحددوا اللي عايزينه ويرفضوا اللي عايزينه وهيكونوا كمان أصحاب الموافقه القادمه في مجلس الشعب

أنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــافيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن وهما فين
ليه كده نسيتووووووووووووووووووووووووووووووونا ليه ده أنتم لسه عايشين في خيرنا ونعمنا

حد فكر يجهز لعيد ميلاد أحد الشهداء الأيام دي معقول ما فيش من 600 شهيد واحد عيد ميلاده اليومين دول يطلع يكرم أمه فيه وأهله
ولا حتي أولاده
حزيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين جدا جدا


أسيبكم مع تامر عاشور سألوا الشهيد ولكن نسي يقول لكم تسألوا عليــــــــــــــــــــــــــــــــــه



مش تنسي تعمل شيــــــــــــــــــــــــــــــــر وتوصل صوتهم وتخلي الناس تحس بيهم

4 comments:

Anonymous said...

السلام عليكم

ممكن تعطيني code html لل gadget الخاص بإستطلاع الرأي إن أمكن طبعا وشكرا لك

mahmoud elsaid said...

انت بتضيفه كأنك بتضيف أداه مش كود
روح علي لوحه التحكم وهات إضافه أداه
ودور أضافه إستطلاع رأي وأعمل الصيغه زي ما انت عايز

Anonymous said...

أشكرك أخي محمود لم أنتبه الى ذلك !!! وأخبار الحريق في وزارة الداخلية إيه ؟ هما قبضوا فعلا على اللي عملوها والا لا؟

mahmoud elsaid said...

لسه التحقيقيات شغاله
ربنا يسير الحال

Post a Comment

ما يضاف من التعليقات من الساده القراء غير مسؤل عنها وهذا رايهم ولهم الحق وتذكروا قبل أي تعليق كل إناء ينضح بما فيــه
إتعلقوا بالعافيـــــــــــه *_*

 
مدونة ناشـط إيـجابـي © 2010 | تعريب وتطوير : سما بلوجر | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates